Szukaj...

niedziela, 24 sierpnia 2014

Liebster Blog Award

Zostałam nominowana do LBA. Na początku chciałabym wszystkim podziękować za czytanie mojego bloga, komentarze, które są naprawdę wielkim wsparciem i motywatorem do dalszych działań. Kocham Was!
Krótko o LBA:
Nominacja Liebster Blog Award jest otrzymywana od innego blogera  w ramach uznania
za "dobrze wykonaną robotę". Jest przyznawana dla blogów o mniejszej liczbie
obserwatorów, więc daje możliwość ich rozpowszechniania. Po odebraniu nagrody,
należy odpowiedzieć na 11 pytań otrzymanych od osoby, która cie nominowała.
Następnie ty nominujesz 11 osób, informujesz ich o tym oraz zadajesz im 11 pytań.
Nie wolno nominować bloga, który cię nominował.
Agata Salvatore-  dziękuje za Twoją nominację
Pytania zadane przez Agatę:
1. Jakie miejsce zawsze chciałeś/aś odwiedzić?
No cóż... Zawsze chciałam polecieć do Los Angeles. To miasto jest pełne ciekawych miejsc i sławnych osób w tym samego Justina Biebera! Haha to chyba z tego powodu tak mnie tam ciągnie.
2. Wolisz gdy w opowiadaniu jest więcej opisu czy, dialogu?
Myślę, że opis jest bardzo ważny. Opisując jakąś sytuację przekazujemy czytelnikowi dokładne przemyślenia, uczucia i emocje bohatera. Jeśli chodzi o dialog. Sądzę, że jest równie ważny jak opis. Wprowadza humor i jest też częścią opowiadania, które chyba byłoby lekko bezsensu bez dialogu.
3. Ulubiony projektant mody?
Oj w tym to specjalnie się nie orientuję, ponieważ nie interesuje się zbytnio "światem mody" na tyle.
4. Co jest ważniejsze: intelekt czy uroda?
Chyba raczej intelekt. Jak mówią uroda nie idzie w parze z rozumem, ale myślę, że każdy z nas jest na swój sposób piękny więc zdecydowanie intelekt.
5. Ulubiona książka+ dlaczego właśnie ta?
"Pamiętniki wampirów" kocham tą książkę. Nie ma chyba lepszej powieści niż ta. Po prostu coś pięknego. Od chwili gdy zaczęłam ją czytać zakochałam się w Stefanie... Mm te cudowne zielone oczka, kocham go! Jest pisana w taki sposób, że aż trudno się oderwać. Ponadto pojawia się ten dreszczyk emocji, chwilami nawet bałam się czytać tej książki haha. W dodatku jest tam Stefan! 
6. Idealne miejsce na oświadczyny?
Hm... Nigdy się nad tym nie zastanawiałam, ale myślę, że miejsce jest bez znaczenia. Ważne by ta osoba była odpowiednia. Justin mógłby zrobić to gdziekolwiek haha.
7. Czego się boisz najbardziej?
Samotności. Tego, że któregoś dnia wszystko może się zawalić. Tego, że jeśli upadnę nie dam rady się podnieść. Bólu, smutku... Że pewnego dnia moi przyjaciele się odwrócą... Że coś stanie się Justinowi, że nagle zniknie albo zrobi coś naprawdę głupiego... Boje się, że kiedyś ostro pożałuje za wszystko co zrobiłam nie tak... Chyba życie mnie przerasta.
8. Gdzie chciałbyś/abyś zamieszkać w przyszłości? 
Planuje studia w Poznaniu, więc pewnie zostałabym tam lub wyjechała do Ameryki, do Los Angeles.
9. Potrafisz wybaczyć zdradę?
Jeszcze nie miałam do czynienia z jakąkolwiek zdradą więc nie wiem, ale raczej w to wątpię. Po tym nigdy nie byłoby jak dawniej.
10. Gdybyś mógł/mogła zmienić jedną rzecz na świecie, co to by było?
Pewnie wiele osób powiedziałoby, żeby zapanował pokój na świecie, ale ja jestem egoistką więc chciałabym by moje kochanie nigdy nie poznało Seleny Gomez, by to wszystko, cały ten ból jaki czuł przez pannę (rozkapryszoną, wredną, pustą, egoistyczną, kłamliwą, bezwzględna, sukowatą i mogłabym tak dalej) Gomez zniknął, by ludzie widzieli jaki Justin jest naprawdę, by nie postrzegali go jako rozkapryszonego dzieciaka z Kanady, który od nadmiaru pieniędzy oszalał. Chciałabym, żeby nigdy więcej nie doświadczył takiego bólu i rozczarowania jakim była Selena Gomez. 
11. Jakie opowiadanie czytasz najczęściej?
Z reguły są to opowiadania dotyczące TVD, TO i Justina Biebera. Kocham czytać te Fan Fiktion. Człowiek ma bogatą wyobraźnie. Fajnie wiedzieć to jego oczami. Jak mówiła moja była polonistka w opowiadaniu to my jesteśmy Panami, my mówimy co ma się wydarzyć. Jeśli chodzi o jakieś konkretne gatunki to są to fantasy, takie typowe książki młodzieżowe, historyczne i no Fan Fiktion oczywiście. 
Lista blogów, które nominuję:
Pytania:
1. Dlaczego zaczęłaś/eś prowadzić bloga, jaki był tego powód?
2. Jakie masz plany na przyszłość?
3. Czy masz jakiegoś idola, osobę na, której się wzorujesz?
4. Co robisz w wolnym czasie?
5. Co czujesz gdy czytasz komentarze na swoim blogu?
6. Czy żałujesz czegoś w swoim życiu?
7. Jeśli mógłbyś/abyś zmienić coś w świecie co by to było?
8. Co sądzisz o Justinie Bieberze?
9. Jakie opowiadania czytasz?
10. Gdybyś miał/a 3 życzenia czegoś byś sobie zażyczył/a ?
11. Co jest ważniejsze: miłość czy przyjaźń?
_____________________________
Jeszcze raz bardzo dziękuję za nominację nigdy bym się tego nie spodziewała. Ale niestety nie mogłam znaleźć aż 11 blogów, ponieważ koleżanka, która mnie nominowała akurat nominowała  jeszcze te, które czytam więc brakło pomysłów ech... Tak więc zobaczymy się już niedługo w przyszłym tygodniu ;) Do następnego kochani :*

2 komentarze:

  1. Gratuluje nominacji :)
    Super odpowiedzi :D

    mlwdragon.blogspot.com
    historiaadam.blogspot.com
    darykhyrezis.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Ciekawe odpowiedzi. ;) Czekam na kolejny rozdział. Też chciałabym odwiedzić Los Angeles. Może kiedyś tam zamieszkam. ;) Heh, marzenia... :* Pozdrawiam cieplutko,
    Evenstar
    P.S. U mnie nowy rozdział. Jak będziesz miała czas, to zajrzyj, byłoby mi bardzo miło:
    hogwart-naszymi-oczami.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń