Szukaj...

czwartek, 15 stycznia 2015

LBA (2)

Nominacja od: Grey Angel 
Zasady: Nominacja do Liebster Blog Award jest otrzymywana od innego bloggera w ramach uznania za "dobrze wykonaną robotę". Jest przeznaczana dla blogów o mniejszej liczbie obserwatorów, więc daje możliwość ich rozpowszechnienia.
Po odebraniu nagrody należy odpowiedziec na 11 pytań otrzymywanych od osoby, która cię nominowała. Następnie 11 osób ( informujesz ich o tym ) oraz zadajesz im 11 pytań. Nie wolno nominować bloga, który cię nominował. 
Pytania:
1. Nadal jestem oczarowana Greyem, więc czytam go po raz enty chyba ;D ale jak ostatnio miasto zgasło i zabrali nam prądy chwyciłam "Zaćmienie" xD ale poza tym to jestem w trakcie czytania "Nocny motyl" ;D
2. Oczywiście, że Stefano Salvatore z "Pamiętniki Wampirów" L. J. Smith. Jejku zakochałam się w nim od momentu, w którym zaczęłam czytać te książkę. Jest taki romantyczny, troskliwy, kochający, opiekuńczy.. W dodatku ma piękne zielone oczy (tak jest w książce xD) Potrafi zadbać o dziewczynę, jest wyruzumiały i pełen samokontroli.. Cóż za ideał chłopaka/wampira ;D Polecam całą serie książek ;)
3. Było to jakieś FanFiction o Justinie Bieberze :)
4. Niech pomyśle... haha nie wiem, nic mi nie przychodzi teraz do głowy
5. Kocham piłkę nożną, ale nie gram ;D wiem dziwna jestem, ale wiecie ci faceci grający wyglądają.. o mój Boże.. jak tego nie kochać?
6. Boże... że miałabym spotkać Justina? Jejku... gdybym go zobaczyła chyba zaczęłabym wrzeszczeć, skakać i robić wszystko inne co robi człowiek gdy jest podekscytowany xD ale wracając do sedna pytania ;D "Wyglądasz jak Justin Bieber.. serio tylko, że Justin jest o wiele przystojniejszy i seksowniejszy poza tym twój uśmiech wygląda jak Photoshop " dobra haha teraz SERIO, TAK POWAŻNIE ;D " O mój Boże.. Nie wierze.. Justin. Marzyłam by cie spotkać i nawet wiele razy wyobrażałam sobie to spotkanie, a teraz kiedy tu jestem nie mam pojęcia co powiedzieć. Po prostu chciałabym ci podziękować za to, że jesteś, że tworzysz te muzykę. Za każdą pomoc. Jesteś niesamowity... Kocham cię" Och, jestem genialna ;D
7. Spodobało mi się to gdy czytałam inne blogi ;D pomyślałam, że skoro pisze książkę w domu, na papierze to mogę to zapisać w necie 
8. Główna bohaterka- Katherine Pierce 
9. Czerwony
10. Miłość, Przyjaźń, Muzyka
11. Hahahahah zapomniałam o tym serio... ale mogę zaraz jakiś sobie wymyślić ;D hm... nwm koncert Jusa w Polsce, będę na nim ;) 
Nie nominuję nikogo, ponieważ już kiedyś nominowałam i brałam udział w LBA więc odpuszczę sobie to ;D mam nadzieję, że nikt się nie obrazi czy coś xD
Jeszcze raz wielkie dzięki za nominację Grey  xoxo 

1 komentarz:

  1. HAHA ja kocham piłkę nożną ale nie oglądam tylko gram-to jest dziwne! Spodobał mi się pomysł z FF Justina Biebera! HEHE CIekawe by było ;)

    http://miloscwczasachapokalipsy44.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń